Dress2impress

€0.00
Καλαθι
VirtueMart
Το Καλάθι σας είναι άδειο.

Πολιτική επιστροφών

shop01

1) Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών?

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 7 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.

Α) Αντικατάσταση*. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς . Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του, να μας ενημερώσετε για την επιθυμία αντικατάστασής του.

Β) Επιστροφή των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δηλώσετε ή στην πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε. Η επιστροφή των χρημάτων δεν γίνεται για προϊόντα που είναι σε προσφορά και σε περίοδο εκπτώσεων.

Γ) Πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε στο λογαριασμό που διαθέτετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση θα γίνει εντός τριών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στις αποθήκες μας.

Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Γι’ αυτό και πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.

Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:

DRESS2IMPRESS
ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 5, 66100
ΔΡΑΜΑ
ΕΛΛΑΔΑ.
Τηλέφωνο: +30 25210 47953

 

2) Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος?

Από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος έχετε στη διάθεσή σας 7 ημέρες για να αποφασίσετε αν θα το επιστρέψετε. Από τη στιγμή που το εμπόρευμα φύγει από εσάς, η DRESS2IMPRESS θα το παραλάβει μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες αν πρόκειται για επιστροφές από Ελλάδα και μέσω της ACS. Tο κόστος επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνει εξ' ολοκλήρου το eshop.dress2impress.gr. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τη διεκπεραίωσή του.

Σημείωση: όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά. Σε περίπτωση που στον ποιοτικό μας έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη αναμενόμενο, η Εξυπηρέτηση Πελατών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.

 

3) Υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω ένα προϊόν ζητώντας αντικατάσταση και αυτό να μην είναι εφικτό?

Όταν η DRESS2IMPRESS παραλάβει το προϊόν που της επιστρέψατε, επεξεργάζεται το αίτημά σας για την αντικατάστασή του. Σε περίπτωση που δε μπορούμε ν’ αντικαταστήσουμε το προϊόν, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας επιστρέψουμε την αξία του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων δεν γίνεται για προϊόντα που είναι σε προσφορά και σε περίοδο εκπτώσεων.

 

4) Τι πρέπει να προσέξω όταν παραλάβω τα καινούρια μου παπούτσια;

Κατ' αρχήν καλοφόρετα τα καινούρια σας παπούτσια!! Συνιστούμε όμως να είστε πολύ προσεκτικοί στην πρώτη δοκιμή τους μέχρι να αποφασίσετε εάν θα τα κρατήσετε. Κάνετε τις πρώτες σας πρόβες φορώντας μόνο το δεξί παπούτσι πάνω σε χαλί ώστε να μην χαραχθούν οι σόλες ή τα τακούνια από σκληρές επιφάνειες. Φορέστε λεπτές κάλτσες και μην επιμείνετε στο να μπει το πόδι εάν δείτε ότι το μέγεθος του παπουτσιού είναι μικρό γιατί θα ανοίξει και θα χαλάσει η φόρμα του. Αφού φορεθεί αποφύγετε κινήσεις που μπορούν να ‘’τσαλακώσουν’’ χαράξουν ή να ανοίξουν το δέρμα.

Dress2Impress

Τα Dress2impress είναι μοναδικά, χειροποίητα, συλλεκτικά κομμάτια. Κάθε μοντέλο κατασκευάζεται μία μόνο φορά και σε περιορισμένο αριθμό. Είστε επομένως σίγουρη ότι το δικό σας ζευγάρι είναι μοναδικό!! Είναι σχεδιασμένα για να είναι άνετα και καλοζυγισμένα, συνδυάζοντας μοναδικά χρώματα και σχέδια.

Επικοινωνία

  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ:
    25210 47953

Facebook